пятница, 16 февраля 2018 г.

Здоровий спосіб життя.

«Без здоров’я неможливе і щастя», казав відомий на весь світ Віссаріон Григорович Бєлінський. Я повністю згідна з його висловом. Бо, щоб бути щасливим, потрібне здоров’я, а щоб і воно було, треба підтримувати здоровий спосіб життя. Адже паління, алкоголь, наркотики та інша гидота не зробить тебе здоровішим, а навпаки буде руйнувати та шкодити тобі. За всю історію людства сигарети та алкогольні напої не врятували життя, а історію виникнення наркотиків я не підтримую і взагалі мені стає огидно від того, що у нашому світі люди додумалися до створення всієї цієї отрути. І тому я сама веду здоровий спосіб життя та підштовхую на це своїх друзів та знайомих.


Зараз у нашій школі проходить конкурс плакатів «Висвітлення здорового способу життя» і ми без всіляких роздумів взяли участь. Велику подяку хочеться висловити моїй однокласниці Єлизаветі Москаленко, вона автор цього шедевру і безпосередньо розумниця, бо не відмовила нам у допомозі і виконала більшу частину роботи. Хочеться завершити словами Гіппократа «Здоров’я є найвищим багатством людини», і тому не треба його тратити на всілякі дурниці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий